utorok 1. júla 2014

Na čo to je dobré?


Prečo vlastne vznikol tento blog? 
  Budem písať úprimne a s gramatickými chybami (ako sa poznám).
- už sa dlhšie nedokážem pozerať na nečinnosť Nás všetkých,ako nechávame upadať našu scénu
- nechcem len mrmlať a púšťať do sveta nadávky,kritiku,ale chcem prinášať spolu s ostaními ajkonkrétne riešenia
- pretože sa zmenila doba, informácie sa nešíria cez plagátiky, alebo cez telefóny (áno šíria ja viem), ale hlavne to žije na sociálnych sieťiach a blogoch, blogeri ovládajú verejnú mienku,a ukazujú svetu skutočnú pravdu
- je tu príležitosť robiť niečo so súčasnou situáciou, ak viem nejako pomáhať, tak to vypustím do sveta, ak to vieš ty tak to napíšeš. Ale hlavne už konečne konajme
- prestáva ma baviť sledovať len zahraničné videá na "jútub", prípadne navštevovať zahraničné zápasy (áno je to fajn,ale čo je doma to sa počíta)
- na tomto blogu budeš nachádzať rady ako zlepšiť atmosféru na tvojom štadióne, sektore, rady ako jednoduchšie si spraviť choreografie,ako sa prezentovať a čo sa bude v najbližšie dni diať a mnoho iného
- a ked si sa už dostal sem,ak nemáš o týchto veciach ani páru , zbytočne sa nerozčuluj na tomto blogu.

PS: Niečo o mne,som z Nitry, ľudia ma prezývajú ako DIXO. A som mentálne postihnutý diagnózou Ultras a svet okolo,myslím,že už chápete s kým máte česť.

Liberta per gli ultras

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára